czwartek, 26 lipca 2007

45. Bjork - 3

VöKURó
Bærinn minn
bærinn minn og þinn
sefur sæll í kyrrð
fellur mjöll
hljótt í húmi á jörð
grasið mitt
grasið mitt og þitt
geymir mold til vors

Hjúfrar lind
leynt við brekkurót
vakir eins og við
lífi trútt
kyrrlátt kalda vermsl
augum djúps
útí himinfyrrð
starir stillt um nótt

Langt í burt
vakir veröld stór
grimmum töfrum tryllt
eirðarlaus
óttast nótt og dag
augu þín
óttalaus og hrein
brosa við mér björt

Vonin mín
blessað brosið þitt
vekur ljóð úr værð
hvílist jörð
hljóð í örmum snæs
liljuhvít
lokar augum blám
litla stúlkan mín

CZUWANIE
moja farma
moja i twoja farma
śpi szczęśliwie w spokoju
pada śnieg
milczenie w mroku na ziemii
moja trawa
moja i twoja trawa
spoczywa w ziemii do wiosny

zagnieżdżająca wiosna
schowana u podnóża pagórka
obudzi się szybciej
gdy mocniej wierzymy w życie
cicha mroźna wiosna
oko odchłani
na firmamencie
cicho gapi się w noc

daleko
budzi się cudowny świat
szalony w posępnym zachwycie
hałaśliwy
pełen bojaźni dnia i nocy
twoje oczy
nieustraszone i pogodne
świecą na mnie uśmiechem

moja nadzieja
twój błogosławiony uśmiech
nagle wyrwany ze snu
ziemia odpczywa
chicho w ramionach śniegu
lilia biała
zamyka swoje niebieskie oczy
moja mała dziewczynko

Brak komentarzy: